Hodinářské značky v posledních měsících hojně po celém světě otevírají své monobrand butiky, znát je především expanze na slibné asijské trhy. Francouzský Bell & Ross na to jde z jiné strany a otevřel svůj elektronický obchod. Zájemci o hodinky tak mohou nakupovat on-line.
Značka Bell & Ross má dlouhodobě k Internetu blízko, ostatně byla jedním z prvních hodinářských značek se svou webovou prezentací, o kterou od té doby důsledně pečuje. Často aktualizovaný je i oficiální profil na Facebooku, a právě zde byl spuštěn zmiňovaný e-butik.
Milovníci těchto vojenských hodinek nevždy s typickými čtvercovými pouzdry, ale pokaždé s velmi přehlednými číselníky tak mohou nyní své vysněné kousky nakupovat, aniž by se vzdálili od svého PC.
Zatím ale není elektronický obchod určen pro všechny, kromě USA podporuje některé evropské státy, Česko mezi nimi ale zatím není. Čtyřiadvacet hodin a sedm dní v týdnu tak mohou nakupovat obyvatelé 17 zemí světa. Tento seznam se ovšem bude bezpochyby v budoucnu rozšiřovat.
Zdroj: World Tempus