World Watch Report - hledání značek podle kontinentů

World Watch Report - hledání značek podle kontinentů

Novinky

Čína předběhla USA v internetovém vyhledávání luxusních hodinek

Podle agentury World Watch Report byli během uplynulého roku při surfování na webu po luxusních hodinkách nejvíce lační Číňané, kteří v tomto ohledu vůbec poprvé předstihli Spojené Státy. Nejlidnatější země světa je totiž zodpovědná za téměř čtvrtinu dotazů po luxusní časomíře na internetu.

Metodika sleduje provoz na nejpoužívanějších internetových vyhledávačích (Google, Bing, Yahoo, Yandex, Baidu) a pomocí nasbíraných dat pak sestavuje žebříček dle geografické pozice dotazů. Tento monitoring WWR probíhá již od roku 2004 a vůbec poprvé v tomto ohledu Čína předběhla USA, když z každé stovky dotazů po některé luxusní značce kategorie HH jich zhruba čtvrtinu vznesli právě obyvatelé nejlidnatější země, Američané jsou s 21% podílem na druhé příčce. Tento trend ostatně odráží podíl exportu švýcarských hodinek do okolních zemí, kdy stále větší procento míří právě na asijské trhy.

Vacheron Constantin vede v Asii, v Evropě frčí Zenith

Obliba různých značek je na různých místech světa rozdílná a zatímco v Asii lidé hledali informace nejvíce o manufaktuře Vacheron Constantin (64 %), Patek Philippe (46 %) a Jaeger-LeCoultre (45 %), u Evropanů vedl Zenith a A. Lange & Sohne.
Zajímavou informací je, že globálně byla asi šestina dotazů (17 %) uskutečněna s mobilního zařízení, v Japonsku to byla téměř polovina všech hledání.

Nepřehlédněte  Skupina LVMH kupuje značku Bulgari. Hodinářské zastoupení v koncernu sílí

World Watch Report - hledání značek podle kontinentů

Z celkové pohledu se lidé nejvíce zajímali o produkty IWC, tuto magickou trojici písmenek do vyhledávačů zadávalo celých 23 % uživatelů dychtících po luxusní časomíře. Z mírným odstupem je na druhé příčce tradiční manufaktura Patek Philippe (16 %), Zenith i Jaeger-LeCoultre si shodně připisují 11 %.

S osmiprocentním podílem je celosvětově Vacheron Constantin a Audemars Piguet, Brequet hledal průměrně každý dvacátý, Blancpain si pak připisuje asi 3 % dotazů.

World Watch Report - hledání značek globálně

Nejžádanějšími hodinkami IWC

Pokud pohled zúžíme na jednotlivé modely hodinek, pak opět jasně vede IWC. V desítce nehledanějších kolekcí je hned pět typů ze Schaffhausenu. Ačkoli byl tak celkově nejhledanějším model legendární Royal Oak od Audemars Piguet, v těsném závěsu jsou Portuguese, následují JLC Reverso, a spanilá jízda IWC ve složení Portofino, Pilot a Mark.

World Watch Report - konkrétní modely hodinek

Celkově první desítka modelů představuje téměř 45 % dotazů skrze webové vyhledávače.
Mezi ambasadory se na prvních dvou místech umístili zástupci Audemars Piguet, konkrétně hráč cricketu Sachin Tendulkar a fotbalový virtuóz Lionel Messi. Třetí příčka patří skotskému herci Gerardu Butlerovi z Roger Dubuis, bramborovou pozici pak získal Rafael Nadal, který dýchá za Richard Mille.

Nepřehlédněte  Oris ProDiver Kittiwake LE 1000 m. Pocta uměle potopené armádní lodi

World Watch Report - ambasadoři

V první desítce nejoblíbenějších velvyslanců se umístili další čtyři z týmu Audemars Piguet, dále Diane Kruger z Jaeger-LeCoultre a žebříček uzavírá Zinedine Zidane, který má podepsaný model u IWC.

Při pohledu na celkové výsledky a žebříčky vás nepochybně napadne otázka, kde jsou další známé značky typu Rolex, OMEGA, TAG Heuer, Breitling nebo Hublot. Tyto buď nebyly na internetu dostatečně vyhledávány a nebo jednoduše nepatří do Haute Horlogerie.

Zdroj: Watch World Report

Zanechat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*