Officine Panerai před nedávnem představila svou novou reklamní kampaň, která vezme zejména v domovské Itálii útokem všechna tištěná média. V předvánočním období, které tradičně bývá prodejně nejsilnějším v roce je to rozhodně strategický tah, byť je jméno Panerai mezi milovníky hodinek proslulé víc než dost.
Hodinky Officine Panerai jsou v kampani prezentovány jako ikonické sportovní hodinky s unikátními designy, technicky vyspělými strojky a bohatou historií. Za novou kampaní stojí milánská PR agentura Hello! Comunicazione, o úchvatné snímky hodinek se postaral přední italský fotograf Raffaello Benedetti.
Kampaň lze v zásadě rozdělit na dvě tematické větve, první se soustředí na historii značky, připomíná klíčové okamžiky této původně florentské manufaktury, která vznikla v druhé polovině 18. století. Důležitým mezníkem bylo například zahájení spolupráce s italským námořnictvem, kromě hodinek armáda při svých misích používala také hloubkoměry Panerai.
Druhý typ reklamních plakátů poukazuje na zcela originální a přitom geniálně jednoduché pojetí hodinkových pouzder, typický polštářkovitý tvar se stal legendární a inspirovaly se jím mnohé zdaleka ne tolik luxusní značky. Vyzdvihovány jsou také manufakturní strojky, které jsou navrhovány, vyráběny a kompletovány v dílnách Officine Panerai ve švýcarském Neuchatelu.
Každý z reklamních konceptů je doplněn jedním z následujících hesel:
- Strength and Honour (síla a čest)
- Design and Uniqueness (vzhled a jedinečnost)
- Art and Science (umění a věda)
- History and Hereos (historie a hrdinové)
Nová reklamní kampaň se objeví nejen ve specializovaných magazínech, ale i denním tisku v podobě čtvrt nebo celé stránky, počítá se však i s dvoustránkovými plakáty. Později jsou v plánu také reklamní bannery na webových stránkách a možná se dočkáme i televizních spotů.