Omega představila globální reklamní kampaň k výročí systému Co-Axial

Novinky / Omega

Omega představila globální reklamní kampaň k výročí systému Co-Axial

Švýcarská společnost Omega představila globální reklamní kampaň k příležitosti desetiletého výročí revoluční technologie Co-Axial. Celá událost se odehrála v londýnské Saatchi galerie 14. října, o pět dnů později bude kampaň spuštěna celosvětově. Na konferenci nechyběl hollywoodský herec George Clooney nebo bývalá topmodelka Cindy Crawford.

Motiv nové reklamní kampaně přitom není nijak nečitelný, na plakátech jsou zachyceny přední tváře společnosti, jež jsou oděny v bílém plášti a v ruce třímají, případně do objektivu jedním okem koukají přes typické náčiní každého hodináře, hodinářskou lupu.
Krom již zmíněné dvojice světových hvězd se na plakát nechal zvěčnit třeba významný americký astronaut Buzz Aldrin, bývalý pilot F1 Michael Schumacher, fenomenální plavec Michael Phelps nebo herečka Caterina Murino, jež si střihla roli třeba i v minulé bondovce Casino Royale.

              

 

Každá fotografie je doplněna o unikátní titulek, který reflektuje osobní úspěchy dané osoby za účasti hodinek Omega s Co-Axial kalibrem. Plakát se Cindy Crawford tak hlásá: „The beauty is in the detail,“ tedy „krása je v detailu“. Clooneyho titulek : „It runs in the family,“ odráží skutečnost, že byl jeho otec dlouholetým příznivcem této hodinářské značky.

Nepřehlédněte  Yves Rossy se proháněl s akrobatickou letkou Breitling Jet Team

V nové kampani se postupně objeví všechny známé tváře společnosti, chybět nebude ani australská herečka Nicole Kidman nebo Zhang Ziyi, která je také hvězdou stříbrného plátna. V době představení kampaně, ale ještě profily zmíněných hereček nebyly hotovy.

              


A čím jsou vůbec kalibry Omega Co-Axial tolik zajímavé? Ve zkratce lze říci, že díky souosému geometrickému uložení jednotlivých dílů mezi nimi dochází ke snížení tření. Tím se logicky snižuje opotřebení hodinek, interval nutné servisní kontroly se naopak prodlužuje. Lepší je i přesnost takových hodinek. Prezident společnosti Omega Stephen Urquhart technologii Co-Axial označuje za zlomový bod v historii značky.

Zdroj: Omega

Štítky:

Zanechat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*