Podle Millward Brown je Rolex třetí nejcennější značkou svého segmentu

Rolex je aktuálně třetí nejcennější společností mezi luxusními značkami. Vyplývá to z poslední zprávy analytiků firmy Millward Brown, která zveřejnila žebříčky nejcennějších značek jednotlivých segmentů i celkového pohledu. Tomu stejně jako loni vévodí Apple.

Do segmentu luxusních značek analytici kromě hodinářských a šperkařských výrobců zařadili také oděvní společnosti a jistě uznáte, že uspět mezi takovými ikonami jako je Louis Vuitton, Gucci, Prada nebo Hermes nebylo vůbec jednoduché. Přesto hodinářská značka Rolex zaujala v této tabulce pomyslnou bronzovou pozici, když byla její celková hodnota oceněna na 7,171 mld. dolarů, což je oproti loňskému roku více než třetinový nárůst.

Žebříček 10 nejcennějších značek (kategorie luxus)

Naproti tomu první Louis Vuitton hodnoty bezmála čtyřikrát vyšší rostl meziročně jen o 7 %. Rolex je v první desítce jedinou ryze hodinářskou značkou, na sedmé příčce se umístil Cartier, který je ale vnímán spíše jako šperkař. Takové umístění je tedy vysoce ceněno.
Kompletní žebříčky si můžete prohlédnout na počítači nebo mobilním zařízení. Stačí vlastnit telefon s operačním systémem Google Android nebo iOS a následně si z příslušného portálu stáhnout aplikaci jménem BrandZ 100.

Zdroj: Hodinkee

Značky: Novinky, Rolex