Šéf MCH Group René Kamm oznámil rezignaci

Šéf MCH Group René Kamm oznámil rezignaci

Novinky

Šéf společnosti pořádající Baselworld oznámil rezignaci

Předseda představenstva koncernu Swatch Group před několika dny nečekaně oznámil neúčast na příštím ročníku největší hodinářské výstavy Baselworld. Argumentoval neochotou pořadatele veletrh přizpůsobit současnosti, arogancí a také vysokými náklady. Událost nezůstala bez následků, šéf společnosti MCH Group René Kamm, která výstavu pořádá, totiž oznámil rezignaci.

Odchod z vedení společnosti je tak přímou konsekvencí oznámení Nicka Hayeka z 29. července. Přestože Swatch Group už v roce 1990 opustil dnešní koncern Richemont Group, odchod Swatch bude pro pořadatele mnohem obtížněji stravitelným soustem. Přeci jen je to 18 oblíbených značek, z nichž většina je pro návštěvníky veletrhu velmi atraktivní.

Do budoucna se však na prohlídku novinek z jejich dílen budou muset vypravit jinam, a je otázkou, zda budou mít kam. Přestože se spekuluje, že by Swatch Group mohla k setkání svých aktuálních i budoucích distributorů a také fanoušků vymyslet vlastní show, zatím však není nic oficiální. Koneckonců, do příštího roku je ještě času dost.

V každém případě MCH Group v tiskové zprávě uvádí, že René Kamm se s dozorčí radou společnosti shodl, že nadešel čas ke změně nejužšího vedení firmy. Ztráta to pro MCH Group bude citelná, Kamm byl součástí týmu od roku 1999 a od roku 2003 působil na pozici generálního ředitele. Zatím není jasné, kdo jej na klíčové pozici nahradí, prozatím jeho agendu převezme současný předseda společnosti Ulrich Vischer.

Nepřehlédněte  IWC Big Pilot DFB. Oficiální časomíra německého fotbalového týmu

MCH Group prý rozhodnutí Swatch Group hluboce lituje, nejvíce litovat však bude ekonomické oddělení v závěru příštího roku. Neúčast skupiny Swatch se totiž v účetnictví firmy negativně promítne hned dvojím způsobem: MCH Group jednak neinkasuje pořádný balík za pronájem vystavovací plochy (Nick Hayek přitom mluvil o 50 milionech franků), neúčast se pak projeví i na nižším zájmu ze strany návštěvníků. Mnoho z nich totiž absence značek Omega, Breguet, Blancpain, Glashütte Original, Longines, Tissot nebo Hamilton povede k rozhodnutí se do Basileje vůbec nevydat.

Zanechat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*