Omega Seamaster Railmaster Denim

Omega Seamaster Railmaster Denim

Novinky / Omega

Omega Railmaster nyní i v barvě džínoviny

Omega opět rozšiřuje svou nabídku, konkrétně modelovou řadu Railmaster. První zástupce této řady se strojkem Co-Axial Master Chronometer byl uveden loni v rámci reedice Omega 1957. Velký úspěch celého tria byl impulzem k znovuzrození celé řady, kterou nyní doplňuje varianta v barvě denimu.

Omega Railmaster z roku 1957 byly určeny zejména železničnímu personálu, který se v rámci svého povolání často pohyboval v blízkosti silných elektrických polí, vůči kterým byla mechanická časomíra odolná.

Znovuzrozený model navíc přidává také odolnost vůči magnetickému poli síle až 15 000 gaussů. Použit je totiž strojek Co-Axial Master Chronometer 8806 s křemíkovou setrvačkou, kterou nelze zmagnetovat. Tento kalibr je přímým nástupcem v roce 2013 uvedeného typu Co-Axial 8508, který se stal prvním antimagnetickým strojkem vůbec.

S těmito strojky a jejich deriváty, ať už velikostními nebo doplněnými o rozličné komplikace, se budeme u hodinek Omega setkávat stále častěji. Vedení už před časem vyslovilo záměr strojky Master Chronometer postupně vybavit celou svojí kolekci.

Omega Seamaster Railmaster Denim

Zpět ale k novým railmasterům. Výrobce žádnou ze základních neměnil, novinkou je pouze netradiční džínové provedení číselníku, jež spolu se stejně zbarveným řemínkem tvoří dokonalý koktejl. Na ploše číselníku je vyveden vertikální výbrus, který spolu s vhodně zvoleným odstínem modré skutečně věrně vystihuje podobu oblíbené tkaniny.

Omega Seamaster Railmaster Denim

Pouzdro je zhotoveno z nerezové oceli a má v průměru 40 milimetrů. To z railmasterů dělá univerzálně nositelné hodinky, jež by snadno sedly i dámskému zápěstí. Tloušťka pouzdra činí 12,65 mm a voděodolnost 150 m.

Nepřehlédněte  Oris Carlos Coste LE Cenote Series

Hodinové indexy jsou zapuštěné a vyplněné světle šedou vrstvou SuperLuminovy, kterou jsou opatřeny i ručně broušené ručky z nerezové oceli. Samozřejmostí je červená vteřinka a stejně laděný nápis Railmaster ve spodní polovině číselníku. Ta informuje také o použitém typu strojku.

Má frekvenci 3 Hz (25 200 kyvů/h), rezervu chodu 55 hodin a je prostý jakýchkoli komplikací. Chybí i datum, což na druhou stranu zajišťuje symetrii číselníku, kterou jinak datumové okénko vždy určitým způsobem naruší.

Krom varianty na džínovém NATO řemenu (220.12.40.20.03.001) je k mání i verze s ocelovým náramkem (220.10.40.20.03.001). Zatímco džínová verze stojí 4 500 €, za tah si výrobce počítá jen 100eurový příplatek. Pokud budete kolekci Railmaster hledat na webu Omega, nenechte se zmást její absencí v základním rozcestníku, Railmaster je totiž součástí širší řady Seamaster.

Zanechat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*